Αναπάντητα φιλικά και ¨ομόφυλα” εύλογα ερωτήματα

Ιγνάτης Ψάνης
Είναι καιρός τώρα που παρακολουθώ τα μέσα ενημέρωσης και προσπαθώ να καταλάβω την εποχή στην οποία ζω. Επιδιώκουμε την πρόοδο και σ’ αυτό συμφωνούμε όλοι. Αλλά πώς ορίζεται η πρόοδος και ο εκσυγχρονισμός; Και για να μιλήσουμε με κοινωνικούς και πολιτικούς όρους: “Πρόοδος είναι το όραμα που συνίσταται στην κοινωνική δικαιοσύνη και πνευματική ανάπτυξη καθώς και του ουσιαστικού πολιτικού ρόλου του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου των ευρύτερων λαϊκών στρωμάτων και όχι μόνο μιας προνομιούχου μερίδας της κοινωνίας. θετικό και ανώτερο, ο μετασχηματισμός.”(Μπαμπινιώτης)
Μέσα στο παραπάνω περιεχόμενο του ορισμού ασφαλώς καθοριστικό ρόλο παίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα. Όσο περισσότερα και ευρύτερα δικαιώματα κατακτά η κοινότητα, τόσο πιο ελεύθερη, δημοκρατική και αυτοελεγχόμενη γίνεται.
Όμως ας παραδεχτούμε ότι ο λόγος για τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι αμφιλεγόμενος. Και κακώς ονομάζονται ανθρώπινα, διότι δεν είναι  αποδεκτά όλα από όλους. Τα αυτονόητα δικαιώματα της γυναίκας στη Δύση συνιστούν ουσιαστικό λόγο διάλυσης του πολιτισμού και της κοινωνίας των μουσουλμανικών κρατών, γι’ αυτό όχι μόνο δεν επιτρέπονται αλλά τιμωρούνται αυστηρότατα. Και βεβαίως είναι γνωστό ότι τα δικαιώματά μας κάτω από προϋποθέσεις παραβιάζονται, π.χ. η ελευθερία της επικοινωνίας παραβιάζεται, όταν πρόκειται π.χ. για τη δημόσια ασφάλεια, παρακολούθηση τρομοκρατών και λοιπά.
-Αλλά και μια μουσουλμάνα δασκάλα, με το παραδοσιακό της ντύσιμο, το χιτζάμπ, μπορεί να διδάξει σε ένα σχολείο ορθόδοξων μαθητών σε  μία χώρα στην οποία επικρατεί ανεξιθρησκία; Το δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου μέχρι πού φτάνει και ποιος ελέγχει το όριο;
-Και από πότε τα δικαιώματα μιας μειονότητας, που μέχρι χθες θεωρούνταν και κοινωνικά αποκλίνουσα, παραβιάζουν και ακυρώνουν τα δικαιώματα της πλειονότητας;
Διότι από τη στιγμή που στα επίσημα και δημόσια έγγραφα στη θέση” όνομα μητέρας” στα ομόφυλα ανδρών θα γράφουμε Βαγγέλης ή Πανάγος και στα ομόφυλα γυναικών στη θέση “όνομα πατέρα” θα γράφουμε Μαιρούλα ή Φρωσάκι, προφανώς είναι κάτι που δεν θα γίνει αποδεκτό. Έτσι θα έχουμε στη θέση των ονομάτων αυτών γονέας Α, γονέας Β ίσως και γονέας Γ, ή την αόριστη αντωνυμία αυτός.
-Αυτό δεν καταργεί το δικαίωμα της πλειονότητας που εδώ και χιλιάδες χρόνια προσδιορίζεται γενεαλογικά με το όνομα του πατέρα του και της μάνας του;
-Για ποια ισότητα δικαιωμάτων μιλάμε λοιπόν;
-Και κατά πού πέφτει η Ισότητα και η Δικαιοσύνη στην Υγεία, στην Παιδεία, στην εργασία, στη ποιότητα ζωής; Εδώ μας πείραξε και τρέχουμε άρον-άρον να την αποκαταστήσουμε;
-Θα φορέσουμε φράγκικα ρούχα και αυτόματα θα μεταμφιεστούμε σε ευρωπαίους;
-Και καλά πολλοί δεν ομολογούμε ότι η Ευρώπη περνά μια βαθιά και πλατιά πολιτική, οικονομική, πολιτιστική κρίση;
-Θέλουμε να συμπορευτούμε λοιπόν, προς την Ευρώπη του ανερχόμενου φασισμού, της εξαρτημένης οικονομικά και πολιτικά από άλλες δυνάμεις, της γραφειοκρατικής, τεχνοκρατικής και αναποφάσιστης Ευρώπης, αυτής που ζήσαμε στο πετσί μας την εποχή των μνημονίων, την Γερμανική Ευρώπη;
-Είμαστε τόσο βέβαιοι ότι η Ευρώπη πορεύεται σωστά; Εννοείται πως είμαστε υπέρ της Ενωμένης Ευρώπης αλλά να αποβάλουμε το σύνδρομο της ξενομανίας και να μη θεωρούμε πως ό,τι ξενόφερτο ταυτίζεται με την πρόοδο και, αν δεν το υιοθετούμε, είμαστε καθυστερημένοι, βαλκάνιοι…
-Και από πότε είναι οπισθοδρόμηση για ένα κράτος να επιδιώκει τη διατήρηση των παραδοσιακών του χαρακτηριστικών, τα οποία εν μέρει θα τα εκσυγχρονίσει, με το θεσμικό νομικό πλαίσιο που διαθέτει, χωρίς να τα διαγράφει;
-Και χωρίς τα ενοποιητικά αυτά χαρακτηριστικά μια κοινότητα δεν απειλείται με πολιτισμική εξομοίωση ή ισοπέδωση;
-Και πώς εξηγείται ο μονόπλευρος σχεδόν και καταιγιστικός, καθημερινός έρωτας των καναλιών προς την συμπαθή ομάδα των ομοφυλόφιλων;
-Τη θετική θέση που παίρνουν οι δημοσιογράφοι απέναντι στον επικείμενο νόμο, σχεδόν στο σύνολό τους, και τους καλεσμένους στις τηλεοπτικές συζητήσεις ποιοι  τα καθορίζουν;
-Και το κυριότερο, πώς συζητούμε για ένα νόμο,  για τον οποίο δεν έχουν ανακοινωθεί στο σύνολο  όλες οι λεπτομέρειές του, για να ξέρουμε, αλλά από ό,τι διαρρέει;
-Αν δεν αναιρούσε ο Πρωθυπουργός, ο κ. Μητσοτάκης την αρχική του απόφαση με διαγραφή των διαφωνούντων, θα έπεφτε η κυβέρνηση εξ αιτίας του γάμου των ομοφύλων;!!
-Και μέχρι πού θα πάει η ¨Κασσελακιάδα”; Φρακάραμε…Ψιλοάσχετο…
Τελειωμό δεν έχουν τα αναπάντητα ερωτήματα…

Διαβάστε επίσης

Νερό: Ψήφισμα Τοπικού Συμβουλίου Πολιχνίτου

Λεσβιακά έθιμα – Μέρος 2ο- Λαμπρουβδουμάδα-Δίστιχα κούνιας

Σελίδα φωτογραφίας-Μέρος 4ο

Λεσβιακό Πάσχα-1ο Μέρος

Μετάβαση στο περιεχόμενο